Budite informirani, čitajte

ćete primati besplatno na svoju e-mail adresu, ako zatražite na vjesnik@rozp.hr
Plus hosting - banner

Javna kampanja "Sve na jednom mjestu"

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u subotu je na zagrebačkome Cvjetnom trgu započelo sa javnom kampanjom pod nazivom „Sve na jednom mjestu“ kojom se građanima, potrošačima i poduzetnicima želi predstaviti i približiti alate koje imaju na raspolaganju, a koji im mogu pomoći da ostvare svoja prava i iskoriste poslovne prilike koje pruža zajedničko europsko tržište.

"Kroz različite instrumente i alate naši poduzetnici primjerice mogu doznati informacije o načinu na koji se u drugim državama može osnovati tvrtka, koje tehničke specifikacije je potrebno da udovoljavaju njihovi proizvodi itd.", rekla je potpredsjednica Dalić.

Također, navela je i kako građani najviše koriste alate i servise koji se tiču prava potrošača i zaštite potrošača, a poduzetnici sve više koriste alate koji im olakšavaju i pružaju podršku u poslovnim aktivnostima na drugim tržištima.

Voditelj Predstavništva Europske komisije (EK) u Hrvatskoj Branko Baričević,koji je podržao događanje, istaknuo je kako je važno da se građani i poduzetnici upoznaju sa svim alatima koji su im na raspolaganju.

Zaštita potrošača, kako je kazao, jedan je od bitnih segmenata koji EK propagira i cilj je da na čitavom europskom tržištu potrošači imaju jednaka i jedinstvena prava. Zalažemo se da roba koja se prodaje ima istu kvalitetu, rekao je Baričević.

Napominjemo kako je uspostavom određenih mehanizama i alata do kojih se pristupa preko internetskih portala, mailom ili telefonom građanima, potrošačima i poduzetnicima dana mogućnost da se izravno obrate za savjet ili pomoć.

Neki od tih alata su nacionalni centar SOLVIT koji može pomoći u slučaju problema s administracijom u nekoj od država EU, primjerice u povratu poreza, potvrdi boravka ili socijalnom osiguranju.

Želi li pak tko osnovati tvrtku u Hrvatskoj ili drugoj državi EU-a i treba informaciju o uvjetima, pomoći će mu jedinstvena kontaktna točka za usluge, a sve informacije dobit će na portalu www.psc.hr.

Za pomoć u rješavanju potrošačkih problema razvijeno je nekoliko alata i komunikacijskih kanala. Tako se primjerice putem centralnog informacijskog sustava za potrošače može postaviti pitanje ili podnijeti prijava inspekciji u slučaju povrede nekog od potrošačkih prava, u rješavanju problema s web trgovcem pomoći će Europski potrošački centar Hrvatska.

MINGOPO

Žalbe inspektoratu


e-mail: prigovori@t.ht.hr

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information