Kupovna moć djece

in djeca
14. 01. 06
posted by: Super User
Hitovi: 3436

Polazeći od 46 godina stare izjave bivšega američkoga predsjednika J.F. Kennedya:
«Potrošači, po definiciji, uključuju sve nas. I mene kao predsjednika SAD-a.
Potrošači su najveća gospodarska skupina na koju utječe skoro svaka javna ili privatna gospodarska odluka.
Oni su najvažnija skupina čiji se stavovi vrlo često ne čuju. Glas potrošača mora se čuti».

Svi mi koji smo Nacionalnim programom zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj definirani nositeljima zaštite potrošača, moramo stalno imati na umu slijedceće činjenice:
- i djeca su potrošači !!!
- i djeca kao potrošači imaju svojih 8 univerzalnih prava potrošača !!!
- djeca imaju pravo na izbor !!!
- djeca moraju znati što jedu !!!
- djeca imaju pravo na privatnosti !!!
- djeca su dana temeljna ciljna skupina velikoga broja reklamnih kampanja, uključujući i reklamiranje hrane za djecu !!!
- velikom broju djece širom svijeta, pa i u Republici Hrvatskoj prijeti pogibelj pretilosti !!

S motrišta navedenih činjenica, a kako su djeca, posebice predškolske i rane školske dobi nedostatno potrošački educirana nositelj zaštite potrošača u RH svoju odgovornost prema zdravlju i pravilnoj prehrani naših mladih naraštaja moramo posvetiti punu pozornost:
- tijekom proizvodnje prehrambenih proizvoda za djecu,
- tijekom označavanja namirnica za djecu
- tijekom izbora hrane za djecu
- tijekom reklamiranja hrane za djecu

Naime, Poruke ne smiju zlorabiti prirodnu naivnost djece ili pomanjkanje njihovih životnih iskustava. U poruci nije dopušteno koristiti izravne apele na kupnju, osim ako je riječ o proizvodima koji potrošače zanimaju i ako se može očekivati da će ih oni moći nabaviti. Poruke ne smiju izravno utjecati na djecu tako da ona roditelje ili skrbnike tjeraju na kupnju proizvoda.

Na temu “DJECA KAO POTROŠAČI” naša je preporuka nekoliko internet-adresa:

dijete.hr

hura.hr

 

 

"Kolika je kupovna moć djece?"


6. veljače 2010... koje su usmjerene na dijete da bi ga se namamilo da nešto kupi su zabranjene', kaže Jadranka Kolarević, predsjednica udruge 'Potrošač'. ...

zadovoljna.com.hr/.../video-kolika-je-kupovna-moc-djece.html - Spremljeno u privremenu memoriju

Cijeli tekst i video priloga „Dnevnika“ Nove TV od 06.02.2010. možete pogledati na Internet-adresu:

zadovoljna.hr

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information