ROZP se već godinama bori sa hrvatskom birokracijom, monopolizmom i samovoljom, posebno u javnom sektoru, koji je na izrazitu štetu potrošača. Uspjeli smo se izboriti da u Zakon uđe odrednica o zabrani naplaćivanja slanja opomene za nepodmirena novčana potraživanja. Prijelomnica u toj borbi je bila Rješenje tadašnjeg Državnog inspektorata da je karlovački Inkasator d.o.o. moramo vratiti potrošačima sredstva koja je uprihodio slanjem opomena unazad godinu dana (dalje je zahvatila zastara).
Na manipulacije s razdjelnicima ROZP upozorava već više od četiri godine. Kako je u članku „ŠOKANTNA ISTINA O RAZDJELNICIMA Nigdje nije rečeno da se MORAJU ugraditi!“ od 06.11.2015. objavljenog na internetskom portalu Dnevnik.hr. osjećamo se pozvanim da dopunimo ovu prvu cjelovitiju analizu problema ka istini o varanju hrvatskih potrošača.
Regionalna organizacija zaštite potrošača je 07. studenog 2014. prijavila kršenje Odluke o komunalnom redu GV Grada Karlovca. Prijava je bila sukladno Statutu i Zakonu o zaštiti potrošača, postupanje po brojnim prigovorima i žalbama potrošača grada Karlovca,
Prema popisu stanovništva iz 2011. godine Hrvatska ima 4.284.889 stanovnika tj. potrošača, od toga 3.488.284 osoba ili 81% je starije od 18 godina, a to znači da imaju pravo glasa na predstojećim parlamentarnim izborima. Udruge za zaštitu potrošača su nestranačke i nepolitičke organizacije, ali imamo pravo zauzeti stav kakve projekte i programe podržavaju.
U Hrvatskoj je započela ogrjevna sezona, pa iako je jesen blaga toplane isporučuju toplinsku energiju punom snagom, a na potrošačima je hoće li prigušiti termostatske ventile ili otvoriti prozore. Sigurno da vrijeme neće biti zimi takvo, a računi za centralno grijanje bacaju mnoge potrošače u očaj i svrstavaju ih u kategoriju energetskog siromaštva.
Karlovac, 22. listopada 2015.: Na mrežni stranicama HRT je objavljena Odluka o smanjenju HRT pristojbe za umirovljenike s mirovinom manjom od 1.500,00 kn.
U drugoj polovici ove godine u jednom trgovačkom lancu počela se prodavati po „povoljnoj“ cijeni hrana za pse u obliku salame od 800 grama.
"Manevarski trik" Vlade, kojim u naravi doprinosi funkcioniranju monopolizma i ometa djelovanje pravne države tj. u krajnosti pogoduje monopolističkim trgovcima.
Sve više upita i zahtjeva za pomoć nam šalju potrošači vezano za prijevare u trgovanju preko društvene mreže facebook, koje su prevaranti razvili do savršenstva. Naime facebook nije online tj. internetska trgovina. Nijedan „prodavač“ na fejsu nije siguran i provjeren.
ZAGREB, 8. rujna 2015. – HAKOM je pustio u rad besplatnu aplikaciju „Procjenitelj troškova“, internetski servis za sve privatne korisnike elektroničkih komunikacijskih usluga koji žele lakše odabrati optimalnu tarifu prema svojim navikama telefoniranja i/ili uporabe interneta.
Podaci nedavnog istraživanja Eurobarometra pokazuju da postoji značajan interes za prekogranični pristup on-line sadržajima: za oko trećinu Europljana važno je da tijekom putovanja po drugim zemljama EU-a mogu pristupiti pretplati za gledanje filmova, slušanje glazbe ili čitanje e-knjiga.
Sukladno novom Statutu ROZP područje djelovanja je prošireno na cijeli teritorij RH. Poštujući načelo supsidijarnosti nismo konkurencija postojećim savezima udruga za zaštitu potrošača u Hrvatskoj, jedino ne prihvaćamo pritiske iz Ministarstva gospodarstva da se udruge za zaštitu potrošača u Hrvatskoj moraju ujediniti u jedan savez udruga, jer iz jednoumlja smo se izvlačili revolucijom istovremeno
Dana 07. studenog 2014. Regionalna organizacija zaštite potrošača je podnijela prijavu UO za komunalno gospodarstvo grada Karlovca protiv predstavnika stanara koji su nezakonito izbacili kontejnere za smeće iz smećara zgrada na ulicu i zelene površine, a temeljem Odluke Gradskog vijeća Grada Karlovca o komunalnom redu
(Otvoreno pismo predstojnici Uprave HAC ONC, Slavici Grđan)
Kad se otvori mrežna stranica http://hac-onc.hr/, prvo iskače reklama za ENC uređaj. Koristim ENC, više godina, ali u zadnjih godinu dana sam dva puta doživio neugodnosti, jer me čitač ENC-a u Zagrebu nije prepoznao.
MoreIstraživanje koje je provela mreža TNS Political & Social u Hrvatskoj (prilog) između 30. ožujka i 21. travnja 2015. „dokazuje“ promjene na bolje glede informiranja potrošača u Hrvatskoj, ali i mali „pad“ popularnosti udruga za zaštitu potrošača iako potrošači još uvijek najviše vjeruju udrugama.
Ovo izvješće predstavlja rezultate drugog vala koji služi kao privremeno mjerilo kampanje, problema potrošača u određenim sektorima, percipiranog znanja o pravima potrošača, kao i upoznatosti s izvorima informacija o pravima potrošača te povjerenjem u udruge i ustanove za zaštitu potrošača.
Opatija 10. srpnja 2015: U prigodi stupanja na snagu novog Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14 od 31.03.2014.), a vezano na Nacionalni program zaštite potrošača za razdoblje od 2013. do 2016. godine (NN 90/13) ROZP JE pod pokroviteljsTvom primorsko goranske županije organiziraLA Okrugli stol na temu: « REGIONALNA I LOKALNA SAMOUPRAVA U SUSTAVU ZAŠTITE POTROŠAČA » u Opatiji, (Vila „Antonio“).
DRUŠTVO “POTROŠAČ” ORGANIZIRA BESPLATNO SAVJETOVANJE ZA POTROŠAČE – KORISNIKE KREDITA S VALUTNOM KLAUZULOM.