Krajem listopada uspješno je završen drugi krug tribina u sklopu projekta Potrošačka snaga, koji provodimo u partnerstvu s Centrom za edukaciju i informiranje potrošača, uz financijsku podršku Europske unije i Ureda za udruge Republike Hrvatske.
Projekt se provodi u okviru programa Impact4Values te ima snažan zagovarački karakter. Tijekom drugog kruga održane su četiri dodatne tribine namijenjene braniteljima i umirovljenicima iz Međimurske i Varaždinske županije. U razgovoru sa sudionicima obradili smo ključne teme kao što su online kupovina i moguće prijevare, "Registar ne zovi" te prava potrošača prilikom ugovaranja obrtničkih radova.
Također, osvrnuli smo se na pitanja vezana uz javne usluge i materijalne nedostatke. Na temelju iskustava iz oba kruga tribina, potvrđeno je da je upravo ova ciljana skupina među najranjivijima te im je prijeko potrebna pravovremena i točna informacija kako bi se uspješno zaštitili i ostvarili svoja prava u situacijama kada se osjećaju oštećenima.
Prisutni su s velikim interesom postavljali pitanja i dijelili svoja osobna iskustva, čime su dodatno obogatili sadržaj rasprava. Zahvaljujemo članovima udruga „Veterani inženjerijske bojne Čakovec“, društvu „Veteran“ te „Udruzi umirovljenika Gornji Kneginec“ na njihovom sudjelovanju i doprinosu uspjehu tribina.