Besplatni info telefon 0800 414 414 (pon, sri, pet 10-14 sati) e-mail: tajnistvorozp@rozp.hr
Suradnička platforma
Početna
Novosti
Dobra poslovna praksa
17.01.2024.

Zaštita potrošača u Hrvatskoj, kao i u državama članicama Europske unije, uređena je zakonima. Stoga svaki trgovac koji je upućen na potrošače mora poštovati prava koja im daje zakon. Žele li poslovati u skladu sa zakonom, trgovci se moraju upoznati s obvezama koje im nameću pravila o zaštiti potrošača.

Primjer za pohvalu je rješenje reklamacije u karlovačkoj trgovini odjeće  "NINA PARIS", obrt za trgovinu, vl. Nikolina Mrkić, Karlovac, Trg Josipa Broza 2,  koja je na reklamaciju potrošača odgovorila  pozitivnim rješenjem i na zadovoljstvo potrošača.

Naime, radilo se o reklamaciji koja se dogodila na  bluzi bijele boje koja je imala “flekove“ tek  nakon pranja. Vlasnica trgovine prepoznala je svoju robu za koju čak  nije tražila račun već je odmah rekla da se može zamijeniti za istu takvu druge boje, te je na zahtjev potrošača zamijenila robu.

Takvih primjera je malo ali ipak se dade naslutiti da trgovci poznaju Zakon o zaštiti potrošača, a posebno „Posebne Uzance u trgovini na malo“ štpo se u potrošačkom svijetu definira kao dobra poslovna praksa.

Zaštita potrošača ne koristi samo potrošačima, nego i trgovcima i društvenoj zajednici općenito. Njome se vraća povjerenje potrošača u tržište, što ih potiče da budu aktivniji na tržištu, da koriste nove proizvode i nove metode trgovanja čime se općenito povećava obujam trgovanja. Uz to, zlatno pravilo trgovanja glasi da se zadovoljan potrošač uvijek vraća.

Predsjednica Udruge "MREŽNICA"
Branka Bišćan

Zaštita potrošača u Hrvatskoj, kao i u državama članicama Europske unije, uređena je zakonima. Stoga svaki trgovac koji je upućen na potrošače mora poštovati prava koja im daje zakon. Žele li poslovati u skladu sa zakonom, trgovci se moraju upoznati s obvezama koje im nameću pravila o zaštiti potrošača. Primjer za pohvalu je rješenje reklamacije […]

Nedavne objave

I drugi "gaf" Kutine
Pročitaj
Umjesto savjeta potrošača osnovan savjet pružatelja javnih usluga
Pročitaj
Potrošačko sužanjstvo
Pročitaj
Tko mora poštivati Zakon o zaštiti potrošača
Pročitaj
Dobro informirani - prevarant
Pročitaj
Plaćati ili ne HRT pristojbu ?
Pročitaj
Istraživanje ili ????
Pročitaj
Deklaracija o temeljnim interesima potrošača
Pročitaj
Kada je račun plaćen
Pročitaj
Male „spačke“ velikih trgovaca
Pročitaj

DONATORI

© Copyright 2024 - 2024 ROZP
calendar-fullmagnifiercross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content