Besplatni info telefon 0800 414 414 (pon, sri, pet 10-14 sati) e-mail: tajnistvorozp@rozp.hr
Osobno u uredu petkom od 10-14 sati
Suradnička platforma
Početna
Novosti
Tema mjeseca - prosinac; Što HAKOM može učiniti za vas?

Kada koristimo usluge interneta, mobitela, pošte ili vlakova, ponekad naiđemo na probleme – nejasne račune, prekide usluge, zakašnjelu poštu ili kašnjenja vlakova. HAKOM – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti je nadležno tijelo koje štiti prava potrošača u ovim područjima i pomaže u rješavanju problema.

 Nadležnosti HAKOM-a

HAKOM nadzire tri ključna sektora:

  1. Telekomunikacije – mobilne i fiksne telefonske usluge, internet i televizija
  2. Poštanske usluge – redovna i ekspresna pošta, paketi, dostava i kvaliteta usluge
  3. Željeznički promet – prijevoz putnika i tereta, kašnjenja, otkazani vlakovi

U sva tri sektora HAKOM prati kvalitetu usluge, poštenu konkurenciju i poštivanje zakonskih prava korisnika.

Kako HAKOM može pomoći

Ako naiđete na problem s nekom od ovih usluga:

  1. Prvo se obratite pružatelju usluge
    • Za telekom: operator
    • Za poštu: poštanski operator
    • Za vlakove: željeznička tvrtka
    • Zatražite pisani odgovor i zabilježite datum
  2. Ako problem nije riješen
    • Obratite se HAKOM-u putem web obrasca, e-maila ili telefona
    • HAKOM može posredovati između vas i pružatelja usluge i dati upute kako ostvariti svoja prava
  3. Primjeri problema
    • Telekom: nepravilni računi, prekidi usluge, problemi s tarifama
    • Pošta: izgubljena ili zakašnjela pošta, dodatne naknade
    • Željeznica: kašnjenja, otkazani vlakovi, nejasni uvjeti putovanja

 Savjeti za potrošače

  • Čuvajte račune, ugovore i dokaze o komunikaciji
  • Jasno i precizno opišite problem prilikom podnošenja prigovora
  • Obratite se na vrijeme – brži odgovor znači brže rješenje problema
  • Informirajte se o pravima potrošača i dostupnim vodičima na HAKOM-ovoj stranici: https://www.hakom.hr/

HAKOM je vaš saveznik u ostvarivanju prava na području telekomunikacija, poštanskih usluga i željezničkog prometa. Pravovremenim kontaktom i pravilnom dokumentacijom moguće je brzo riješiti većinu problema i izbjeći nepotrebne komplikacije.

Na njihovoj stranici možete pronaći i najčešća pitanja i odgovore, koji vam pomažu da lakše saznate svoja prava i sami pronađete rješenje: https://www.hakom.hr/hr/pocetna/26

 

Kada koristimo usluge interneta, mobitela, pošte ili vlakova, ponekad naiđemo na probleme – nejasne račune, prekide usluge, zakašnjelu poštu ili kašnjenja vlakova. HAKOM – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti je nadležno tijelo koje štiti prava potrošača u ovim područjima i pomaže u rješavanju problema.  Nadležnosti HAKOM-a HAKOM nadzire tri ključna sektora: Telekomunikacije – mobilne […]

Nedavne objave

Tema mjeseca - studeni; Materijalni nedostatak
Pročitaj
Tema mjeseca - listopad; Kupnja u EU – vrijedi li jamstvo i u Hrvatskoj?
Pročitaj
Tema mjeseca - rujan; Poklon bonovi – što trebate znati prije nego ih kupite ili primite
Pročitaj
Tema mjeseca - kolovoz; Platforme, posrednici i stvarni pružatelji usluge – tko je odgovoran?
Pročitaj
Tema mjeseca - srpanj; Putovanja i turističke usluge: Što kada usluga ne odgovara onome što ste platili?
Pročitaj
Tema mjeseca -lipanj; Zakonska prava potrošača vs. dobra volja trgovca – znate li razliku?
Pročitaj
Tema mjeseca – svibanj; Prepoznajte i prijavite zavaravajuću poslovnu praksu
Pročitaj
Tema mjeseca – travanj; Online vs fizička kupnja: znate li koja su vaša prava?
Pročitaj
Tema mjeseca - ožujak; HRT pristojba: Što zapravo plaćate i možete li je izbjeći?
Pročitaj
Tema mjeseca – veljača: Naplata tankih plastičnih vrećica – što trebaju znati potrošači?
Pročitaj

DONATORI

© Copyright 2024 - 2025 ROZP
calendar-fullmagnifiercross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content